środa, 28 maja 2014

Don't be afraid of love - characters

Tak dla wyjaśnienia:
*1D, dziewczyny i Cody znają się i w miarę przyjaźnią; chodzą razem do klasy
**Nie mam nic do Austina, nawet bardzo go lubię
***Wiem, że dałam zdjęcia chłopaków z różnych lat, ale wzięłam te, które najbardziej mi się podobają.
****Tak, pożyczyłam nazwisko głównych bohaterek z "Can Dreams Come True?".
*****1D są sławni
******Na potrzeby opowiadania niektórzy chłopcy zostali odmłodzeni.
*******Pytania w sprawie bohaterów, rozdziałów itp zgłaszajcie na mojego Twittera (klik)
ENJOY x

Amy Moon - 17 l., Directioner, kocha chłopaków najmocniej na świecie, często jest wredna i wulgarna, nienawidzi hejterów i plastikowych dziewczyn.

Nicole Moon - 17 l., siostra Amy, niby jest Directioner ale nie przyznaje się do tego w szkole, uwielbia tzw. "kujoński" styl (długie spódnice, białe koszule itd.)

Louis Tomlinson - 20 l, członek 1D, chłopak Amy, uwielbia śmiać się i żartować, niebiesko-zielonooki brunet, zawsze uśmiechnięty

Harry Styles - 19l., członek 1D, właściciel dołeczków w policzkach, zielonych oczu i loczków, podobnie jak reszta chłopaków i Amy nie znosi Cody'ego

Niall Horan - 20 l, członek 1D, jest zakochany w Nicole, ale ona go nie zauważa, słodki blondyn, uwielbia grać na gitarze i jeść

Zayn Malik - 20 l, członek 1D, przystojny Mulat, ma śliczną narzeczoną, Perrie Edwards

Liam Payne - 20 l, członek 1D, wrażliwy brunet, spotyka się z Sophią Smith.

Cody Smith - 17 l, chłopak Nicole, również typowy "kujon", nie lubi Nialla, ponieważ widzi, że Horan chce zabrać mu dziewczynę.

Będą się również pojawiać bohaterowie epizodyczni tj.:
*rodzice bohaterów
*inni uczniowie
*nauczyciele
oraz pozostali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz